الأحد، ٢٨ نوفمبر ٢٠١٠
الخميس، ٢٣ سبتمبر ٢٠١٠
السبت، ٢١ أغسطس ٢٠١٠
الأحد، ١ أغسطس ٢٠١٠
الجمعة، ٣٠ يوليو ٢٠١٠
الثلاثاء، ٢٧ يوليو ٢٠١٠
الاثنين، ٢٦ يوليو ٢٠١٠
الأربعاء، ٢١ يوليو ٢٠١٠
الراقصة المحترفة فاطمة سرين فى مشهد رقص رائع
Fatima Serin (born & raised in Turkey, living & working in Germany) dances a classical mideastern dance on her annual Merhaba Dance Festival with Liveband Abu Hassan.
التسميات:
رقص كباريهات
الأحد، ١٨ يوليو ٢٠١٠
الجمعة، ١٦ يوليو ٢٠١٠
الأربعاء، ١٤ يوليو ٢٠١٠
الزوجة المكنة المؤدبة اللى بتغطى شعرها بالأيشارب ، بترقص على أغنية بلدى لعشيقها اللى هيفترسها بعد ما تخلص الأغنية
مشهد الأفتراس أكيد مش موجود لأن الفيديو على اليوتيوب
التسميات:
رقص بيوت
الثلاثاء، ١٣ يوليو ٢٠١٠
الاثنين، ١٢ يوليو ٢٠١٠
الأحد، ١١ يوليو ٢٠١٠
الأربعاء، ٧ يوليو ٢٠١٠
الثلاثاء، ٦ يوليو ٢٠١٠
الاثنين، ٥ يوليو ٢٠١٠
الأحد، ٤ يوليو ٢٠١٠
الجمعة، ٢ يوليو ٢٠١٠
الأربعاء، ٣٠ يونيو ٢٠١٠
الثلاثاء، ٢٩ يونيو ٢٠١٠
الاثنين، ٢٨ يونيو ٢٠١٠
الأحد، ٢٧ يونيو ٢٠١٠
السبت، ٢٦ يونيو ٢٠١٠
الجمعة، ٢٥ يونيو ٢٠١٠
الثلاثاء، ٢٢ يونيو ٢٠١٠
الأحد، ٢٠ يونيو ٢٠١٠
الجمعة، ١٨ يونيو ٢٠١٠
الخميس، ١٧ يونيو ٢٠١٠
مدام لوسى و مدام فيفي هيتناكوا مرة على نفسهم
فى الحديقة حيث تجلس مدام فيفي ذى الشعر الأصفر و مدام لوسى ذى الشعر الأسود مع أطفالهم الصغار ، بينما بناتهم المراهقات تغازلن العساكر ، تبدو السيدة جانيت العجوزة جالسه مكتأبه و منزعجه من شغب الأطفال .
و فجأة تسمع صوت شاب يتحدث فى الهاتف العمومى و يقول :
" هل هذا بيت (أنابلى) للعاهرات ؟ لو سمحت عاوز موزتين جامدين لعنوان 69 شارع الملك ، أحنا على فكرة أربع شباب فى سكن للطلاب ، و إتأكدى انهم يكونوا فعلاً شراميط ! "
ثم قال صديقه :
" و يكون بزازهم كبيرة كمان " .
فأخذت السيدة جانيت العصا التى ترتكز عليها و قامت لتضرب بها هذان الشبان بينما كانت مدام فيفي تخبر البنات بأن يأخذوا الأطفال المنزل ليغسلوهم من الطين اللى كانوا بيلعبوا بيه ، نظرت مدام لوسى الى السيدة جانيت مندهشه و هى تتسأل : " ما الذى تفعله السيدة جانيت ؟ " .
و بينما ذهبت البنات و معهم الأطفال و بعد ان روت السيدة جانيت ما سمعته من هؤلاء الشباب للوسى و فيفي
تسألت مدام فيفي فى استغراب : " أتقولين انهم اتصلوا ليحصلوا على عاهرات؟ شىء مؤسف حقاً ! "
فردت مدام جانيت : " نعم و هذه هى الورقة التى بها رقم الهاتف اللى اتصلوا بيه ... ينبغى لنا أن نوقفهم . "
ثم أعطيت مدام جانيت الورقة لمدام لوسى ، فقامت لوسى بالأتصال بالنمرة و قالت :
" الو دى (أنابلى) ؟ معلش انا كنت عاوزه إلغى الطلب بتاع 69 شارع الملك ... دا كان هزار مش جد " .... ثم أغلقت لوسى التلفون.
ثم قالت مدام جانيت : " كده خطيتهم فشلت ، بس برضه لازم نكلم الشباب دول و نوبخهم " ..... فقالت لوسى فى نفسها "شكلك هتتعبينا معاكى".
فى شارع الملك و عند عمارة رقم 69 توقفوا و لكن عند مدخل السلم أعتذرت السيدة جانيت على عدم قدرتها على الطلوع السلم بسبب التهاب المفاصل لديها ... فخافت مدام فيفي و قالت فى سرها : " طيب و أنا المفروض أقولهم ايه دلوقتى؟ ولا هوبخهم اذاى؟ "
و قالت مدام لوسى لجانيت : " لا تقلقى سوف نقوم بالازم "
لوسى خبطت على الباب ، ففتح لها شاب فقالت له : " هو انت اللى أتصلت بـ (أنابلى) ؟ " .... و قالت فى نفسها : " واد لذيذ لذاذه "
فرد الشاب : " يا بتاع الكلب "
ترك الشاب الباب و دخل الشقة ينادى اصدقائه : " الشراميط وصلوا يا رجاله ، يالا تعالوا كلوه "
لوسى : " ايه؟؟ "
فيفي : " انت بتقول ليه علينا شراميط ؟ "
رجع الشاب و مسك بزاز لوسى و قالها : " تعالى يا أم بزاز لبن "
بينما أتى شاب اخر و مسك كس فيفي
لوسى : " اه ... ايه ده بتعمل ايه ؟ "
فيفي : " انت بتعملوا ايه ؟ "
لوسى تقول لفيفي : " شكلهم فكرنا اننا الـ .... "
فيفي تقول للوسى : " مممممممم الفكرة حلوه مش كده ؟ تعالى نجرب "
مسك أحدهم مدام لوسى و عرى بزازها و أعد يحلب من حلمتها الحمره اللذيذة و فى نفس الوقت كان عمال يبعبص فى طيظها من ورا بصباعه طويلة بصباعه التخين و عمال يطلع و يدخل يطلع و يدخل و لوسى هايجه موت و مش قادره و بتقوله : " اااه ... يخرب بيتك بتعمل ايه يا ابنى ؟ "
ثم جاء احدهم و عرى فيفي و كأنه بيغتصبها ، قطع هدومها و أعد يمسك فى صدرها العارى و بزازها اللبن و هى بتقوله : " و انت بقى بتعمل ايه مع النسوان الشرشر ؟ " فرد عليها : " بنيكهم جامد اوى "
دلوقتى كل الشباب أتلموا عليهم و خلعهوم هدمهم خالص ، بقوا ملط
احد الشباب : " أحنا اللى هنبتدى الأول بيهم "
شاب اخر : " أرقح ... أحنا اللى أتصلنا بيهم " ثم ذهب لمدام لوسى و أعد يدلك و يبعبص فى طيزها و بص فى أستغراب لوشها و قال : " وشك مش غريب عليا ، مش انتم اللى كنتم فى الحديقة ؟ " ، فرد الشاب التانى : " ايوه هما اللى كانوا مع الست الكركوبه اللى ضربتنا "
فقالت لوسى : " شكلك لخبطت ما بنا و ما بين ناس تانية ، ركز بقى معانا " و ردت فيفي : " أكيد مش أحنا ، مش باين علينا اننا شراميط ؟ " فقال الشاب مبتسماً : " شراميط !!! طيب هاتوا اللى عندكم بقى هههههه " و كله خرج الواقى الذكرى بتاعه و توعدوا بالثأر هههههه قصدى بالنيك الحاااااااار .
أخذ شابان مدام لوسى و مدام فيفي و جعلهم ينحنيان للأمام مظهرين أطيازهم للشبان الأخرين الذين أستعدوا للأنقضاض عليهم فى طيزهم المربربه بأزبرهم الطويلة التخينة المولعة ذى ما الأسود ما بتنقض على اللبوات .... و فيفي لما شافت شكلهم و هم عراى و متحمسين و زبورهم منتصبه و جيين عليها ذى القطر السريع راحت قالت بصوت مسهوك : " من غير رحمة يا وحوش "
طخ طيخ طوخ .... الزبور دخلت و لوسى و فيفي بيتناكوا دلوقتى ... الشباب جعانه اوى اوى و مش رحمينهم بيطلعوا و بيدخلوا بسرعة و بعمق ، و لوسى و فيفي : " اه اه اااااااااه براحه يا شباب اه اه ممممممممم "
النيك الحار أشتغل و كل الشباب عاريان ملط دلوقتى ... شابان من ورا و شابان من قدام ، وسط تأويهات لوسى و فيفى اااااااه مممم ااوووف
و الشباب بقى مبسوطه أوى
أحدهم : "يا منيوكة ....... اه"
أحدهم : "طيظك حلوه يا جااااااااااامدة"
الزبور داخله و خارجه فى كس و بق لوسى و كس و بق فيفى مطلعه صوت لذيذ ، الزبور سخنة اوى و جعانة مووووووووووت
أحدهم : "طب و الفتحة يا جميييييييييل؟ ، كفاية كس بقى عاوزيين الخرم اللى فوقيه ههههههه"
مدام فيفى : "و ماله خد راحتك يا حبيبى"
مدام لوسى و هى سايحه من النيك : "اااه و انا كمان عاوزه اتناك من خرم طيزى"
الشباب : هههههههههههههههههههه
أحدهم : "طب أركعوا بقى على أديكم و ركبكم"
ركعت مدام لوسى و مدام فيفى على الأرض مستعديين لدخول الزبوب المولعة اللذيذة فى فتحت أطياظهم ، و بالفعل تم الدخول بنجاح هههههه
أصوات الإهات و الصيحات تتعالى : ااااااااه اوووووووف مممممم ااااه ااه ااااااااااه
مدام فيفى : "اااااه يخرب بيوتكم ، دا أنتوا فظاع اوووووى ااااااه"
مدام لوسى : "اااااااه شباب جاااااااااااااااااااااااااامد طحن ممممم"
و الشباب بتحط و بدخل أيدها فى أكساسهم ، و النشوة مليه لوسى و فيفى على الأخر ، و قالبوهم الشباب بالعكس بحيث ان الشباب من تحت و لوسى و فيفى من فوق ، و بعد ما شقلبوهم و نططوهم على زبورهم بقوة صاروخية ، راح الواد اللى تحت فيفى قالبها على بطنها فى الأرض و قالها : "أستنى يا مربربه أنا هحشيكى دلوقتى لأخر حته فى طيظك ااااااااه مممم يا متناكة "
فردت مدام فيفى : "اااااه مش معنا أنا ؟"
اللى بينكها : "علشان أنتى شرموطة يا أم بزاز لبن"
و حان الأن وقت قذف اللبن الساخن من زبور الشباب بعد أن تم وضعهم فى الفرن الجميل اللى فى أطياز لوسى و فيفى ، و بالفعل تم القذف من الشباب على وشهم و بزازهم الناعمة و هم عراى ملط ، و غرقوا لبن فى لبن.
مدام فيفى : "ااااااه لبنكم لذييييييييييييذ و سخن"
مدام لوسى : "أتبسطوا يا شباب ؟"
و بعد حفلة السكس الممتعة دى ، خرجت مدام لوسى و مدام فيفى خارج شقة الشباب بعد القبولات الحارة ، و قابلوا السيدة جانيت العجوزة و هى نائمة على السلم .
مدام لوسى : "مدام جانيت .... مدام جانيت"
مدام جانيت قامت من النوم : "أيه ؟ أيه ؟ فى أيه ؟"
مدام لوسى : "شكلك روحتى فى سابع نومة يا مدام جانيت"
مدام جانيت : "اه أنتوا جيتوا من عند الشباب !"
ثم قامت مدام جانيت مع لوسى و فيفى و بدأوا رحلة العودة لمنزلهم
مدام فيفى و هى ماشية : "كانت مسألة أقناعهم صاعبة أوى ......."
مدام جانيت : "اه طبعاً أصل لازم يكون فى حد جامد معاهم علشان يقنعهم"
مدام لوسى : "هما كانوا فعلاً جامدين جداً بس أحنا لينهم"
و أيد لوسى و فيفي على أطيزهم بيحكوا فيها من شدة و قوة الزبور اللى فرمتهم و عصرتهم فى أكسسهم و خروم طيزهم.
كتابتى لهذه القصة أخذت منى مجهود كبير ، علشان كده أنا لازم أعرف أد أيه القصة دى عجبتكم من خلال كتابة تعليقاتكم.
و فجأة تسمع صوت شاب يتحدث فى الهاتف العمومى و يقول :
" هل هذا بيت (أنابلى) للعاهرات ؟ لو سمحت عاوز موزتين جامدين لعنوان 69 شارع الملك ، أحنا على فكرة أربع شباب فى سكن للطلاب ، و إتأكدى انهم يكونوا فعلاً شراميط ! "
ثم قال صديقه :
" و يكون بزازهم كبيرة كمان " .
فأخذت السيدة جانيت العصا التى ترتكز عليها و قامت لتضرب بها هذان الشبان بينما كانت مدام فيفي تخبر البنات بأن يأخذوا الأطفال المنزل ليغسلوهم من الطين اللى كانوا بيلعبوا بيه ، نظرت مدام لوسى الى السيدة جانيت مندهشه و هى تتسأل : " ما الذى تفعله السيدة جانيت ؟ " .
و بينما ذهبت البنات و معهم الأطفال و بعد ان روت السيدة جانيت ما سمعته من هؤلاء الشباب للوسى و فيفي
تسألت مدام فيفي فى استغراب : " أتقولين انهم اتصلوا ليحصلوا على عاهرات؟ شىء مؤسف حقاً ! "
فردت مدام جانيت : " نعم و هذه هى الورقة التى بها رقم الهاتف اللى اتصلوا بيه ... ينبغى لنا أن نوقفهم . "
ثم أعطيت مدام جانيت الورقة لمدام لوسى ، فقامت لوسى بالأتصال بالنمرة و قالت :
" الو دى (أنابلى) ؟ معلش انا كنت عاوزه إلغى الطلب بتاع 69 شارع الملك ... دا كان هزار مش جد " .... ثم أغلقت لوسى التلفون.
ثم قالت مدام جانيت : " كده خطيتهم فشلت ، بس برضه لازم نكلم الشباب دول و نوبخهم " ..... فقالت لوسى فى نفسها "شكلك هتتعبينا معاكى".
فى شارع الملك و عند عمارة رقم 69 توقفوا و لكن عند مدخل السلم أعتذرت السيدة جانيت على عدم قدرتها على الطلوع السلم بسبب التهاب المفاصل لديها ... فخافت مدام فيفي و قالت فى سرها : " طيب و أنا المفروض أقولهم ايه دلوقتى؟ ولا هوبخهم اذاى؟ "
و قالت مدام لوسى لجانيت : " لا تقلقى سوف نقوم بالازم "
لوسى خبطت على الباب ، ففتح لها شاب فقالت له : " هو انت اللى أتصلت بـ (أنابلى) ؟ " .... و قالت فى نفسها : " واد لذيذ لذاذه "
فرد الشاب : " يا بتاع الكلب "
ترك الشاب الباب و دخل الشقة ينادى اصدقائه : " الشراميط وصلوا يا رجاله ، يالا تعالوا كلوه "
لوسى : " ايه؟؟ "
فيفي : " انت بتقول ليه علينا شراميط ؟ "
رجع الشاب و مسك بزاز لوسى و قالها : " تعالى يا أم بزاز لبن "
بينما أتى شاب اخر و مسك كس فيفي
لوسى : " اه ... ايه ده بتعمل ايه ؟ "
فيفي : " انت بتعملوا ايه ؟ "
لوسى تقول لفيفي : " شكلهم فكرنا اننا الـ .... "
فيفي تقول للوسى : " مممممممم الفكرة حلوه مش كده ؟ تعالى نجرب "
مسك أحدهم مدام لوسى و عرى بزازها و أعد يحلب من حلمتها الحمره اللذيذة و فى نفس الوقت كان عمال يبعبص فى طيظها من ورا بصباعه طويلة بصباعه التخين و عمال يطلع و يدخل يطلع و يدخل و لوسى هايجه موت و مش قادره و بتقوله : " اااه ... يخرب بيتك بتعمل ايه يا ابنى ؟ "
ثم جاء احدهم و عرى فيفي و كأنه بيغتصبها ، قطع هدومها و أعد يمسك فى صدرها العارى و بزازها اللبن و هى بتقوله : " و انت بقى بتعمل ايه مع النسوان الشرشر ؟ " فرد عليها : " بنيكهم جامد اوى "
دلوقتى كل الشباب أتلموا عليهم و خلعهوم هدمهم خالص ، بقوا ملط
احد الشباب : " أحنا اللى هنبتدى الأول بيهم "
شاب اخر : " أرقح ... أحنا اللى أتصلنا بيهم " ثم ذهب لمدام لوسى و أعد يدلك و يبعبص فى طيزها و بص فى أستغراب لوشها و قال : " وشك مش غريب عليا ، مش انتم اللى كنتم فى الحديقة ؟ " ، فرد الشاب التانى : " ايوه هما اللى كانوا مع الست الكركوبه اللى ضربتنا "
فقالت لوسى : " شكلك لخبطت ما بنا و ما بين ناس تانية ، ركز بقى معانا " و ردت فيفي : " أكيد مش أحنا ، مش باين علينا اننا شراميط ؟ " فقال الشاب مبتسماً : " شراميط !!! طيب هاتوا اللى عندكم بقى هههههه " و كله خرج الواقى الذكرى بتاعه و توعدوا بالثأر هههههه قصدى بالنيك الحاااااااار .
أخذ شابان مدام لوسى و مدام فيفي و جعلهم ينحنيان للأمام مظهرين أطيازهم للشبان الأخرين الذين أستعدوا للأنقضاض عليهم فى طيزهم المربربه بأزبرهم الطويلة التخينة المولعة ذى ما الأسود ما بتنقض على اللبوات .... و فيفي لما شافت شكلهم و هم عراى و متحمسين و زبورهم منتصبه و جيين عليها ذى القطر السريع راحت قالت بصوت مسهوك : " من غير رحمة يا وحوش "
طخ طيخ طوخ .... الزبور دخلت و لوسى و فيفي بيتناكوا دلوقتى ... الشباب جعانه اوى اوى و مش رحمينهم بيطلعوا و بيدخلوا بسرعة و بعمق ، و لوسى و فيفي : " اه اه اااااااااه براحه يا شباب اه اه ممممممممم "
النيك الحار أشتغل و كل الشباب عاريان ملط دلوقتى ... شابان من ورا و شابان من قدام ، وسط تأويهات لوسى و فيفى اااااااه مممم ااوووف
و الشباب بقى مبسوطه أوى
أحدهم : "يا منيوكة ....... اه"
أحدهم : "طيظك حلوه يا جااااااااااامدة"
الزبور داخله و خارجه فى كس و بق لوسى و كس و بق فيفى مطلعه صوت لذيذ ، الزبور سخنة اوى و جعانة مووووووووووت
أحدهم : "طب و الفتحة يا جميييييييييل؟ ، كفاية كس بقى عاوزيين الخرم اللى فوقيه ههههههه"
مدام فيفى : "و ماله خد راحتك يا حبيبى"
مدام لوسى و هى سايحه من النيك : "اااه و انا كمان عاوزه اتناك من خرم طيزى"
الشباب : هههههههههههههههههههه
أحدهم : "طب أركعوا بقى على أديكم و ركبكم"
ركعت مدام لوسى و مدام فيفى على الأرض مستعديين لدخول الزبوب المولعة اللذيذة فى فتحت أطياظهم ، و بالفعل تم الدخول بنجاح هههههه
أصوات الإهات و الصيحات تتعالى : ااااااااه اوووووووف مممممم ااااه ااه ااااااااااه
مدام فيفى : "اااااه يخرب بيوتكم ، دا أنتوا فظاع اوووووى ااااااه"
مدام لوسى : "اااااااه شباب جاااااااااااااااااااااااااامد طحن ممممم"
و الشباب بتحط و بدخل أيدها فى أكساسهم ، و النشوة مليه لوسى و فيفى على الأخر ، و قالبوهم الشباب بالعكس بحيث ان الشباب من تحت و لوسى و فيفى من فوق ، و بعد ما شقلبوهم و نططوهم على زبورهم بقوة صاروخية ، راح الواد اللى تحت فيفى قالبها على بطنها فى الأرض و قالها : "أستنى يا مربربه أنا هحشيكى دلوقتى لأخر حته فى طيظك ااااااااه مممم يا متناكة "
فردت مدام فيفى : "اااااه مش معنا أنا ؟"
اللى بينكها : "علشان أنتى شرموطة يا أم بزاز لبن"
و حان الأن وقت قذف اللبن الساخن من زبور الشباب بعد أن تم وضعهم فى الفرن الجميل اللى فى أطياز لوسى و فيفى ، و بالفعل تم القذف من الشباب على وشهم و بزازهم الناعمة و هم عراى ملط ، و غرقوا لبن فى لبن.
مدام فيفى : "ااااااه لبنكم لذييييييييييييذ و سخن"
مدام لوسى : "أتبسطوا يا شباب ؟"
و بعد حفلة السكس الممتعة دى ، خرجت مدام لوسى و مدام فيفى خارج شقة الشباب بعد القبولات الحارة ، و قابلوا السيدة جانيت العجوزة و هى نائمة على السلم .
مدام لوسى : "مدام جانيت .... مدام جانيت"
مدام جانيت قامت من النوم : "أيه ؟ أيه ؟ فى أيه ؟"
مدام لوسى : "شكلك روحتى فى سابع نومة يا مدام جانيت"
مدام جانيت : "اه أنتوا جيتوا من عند الشباب !"
ثم قامت مدام جانيت مع لوسى و فيفى و بدأوا رحلة العودة لمنزلهم
مدام فيفى و هى ماشية : "كانت مسألة أقناعهم صاعبة أوى ......."
مدام جانيت : "اه طبعاً أصل لازم يكون فى حد جامد معاهم علشان يقنعهم"
مدام لوسى : "هما كانوا فعلاً جامدين جداً بس أحنا لينهم"
و أيد لوسى و فيفي على أطيزهم بيحكوا فيها من شدة و قوة الزبور اللى فرمتهم و عصرتهم فى أكسسهم و خروم طيزهم.
كتابتى لهذه القصة أخذت منى مجهود كبير ، علشان كده أنا لازم أعرف أد أيه القصة دى عجبتكم من خلال كتابة تعليقاتكم.
التسميات:
قصص جنسية مكتوبة و مصورة
الأربعاء، ١٦ يونيو ٢٠١٠
الثلاثاء، ١٥ يونيو ٢٠١٠
الاثنين، ١٤ يونيو ٢٠١٠
الأحد، ١٣ يونيو ٢٠١٠
السبت، ١٢ يونيو ٢٠١٠
الاثنين، ٧ يونيو ٢٠١٠
الأحد، ٦ يونيو ٢٠١٠
السبت، ٥ يونيو ٢٠١٠
الجمعة، ٤ يونيو ٢٠١٠
الخميس، ٣ يونيو ٢٠١٠
الأربعاء، ٢ يونيو ٢٠١٠
الثلاثاء، ١ يونيو ٢٠١٠
الاثنين، ٣١ مايو ٢٠١٠
Playboy Mansion Party - Red, White, and Boob!
Bless America! Hugh Hefner hosts the 2nd annual Stars and Stripes Fundraiser at the Playboy Mansion with some of the hottest Playboy models and Playmates in attendance.
التسميات:
Playboy
Hot as Hell Playmates
Inspired by the new TBS animated comedy, Neighbors from Hell, Playboy re-imagined 10 classic Playmate of the Year covers as illustrations, including the covers featuring Victoria Silvstedt and Jayde Nicole.
التسميات:
Playboy
الأحد، ٣٠ مايو ٢٠١٠
السبت، ٢٩ مايو ٢٠١٠
الجمعة، ٢٨ مايو ٢٠١٠
الخميس، ٢٧ مايو ٢٠١٠
الأحد، ١٨ أبريل ٢٠١٠
الجمعة، ١٦ أبريل ٢٠١٠
الخميس، ١٥ أبريل ٢٠١٠
الأربعاء، ١٤ أبريل ٢٠١٠
الثلاثاء، ١٣ أبريل ٢٠١٠
الاثنين، ١٢ أبريل ٢٠١٠
الأحد، ١١ أبريل ٢٠١٠
السبت، ١٠ أبريل ٢٠١٠
الجمعة، ٩ أبريل ٢٠١٠
الخميس، ٨ أبريل ٢٠١٠
الأربعاء، ٧ أبريل ٢٠١٠
الثلاثاء، ٦ أبريل ٢٠١٠
الاثنين، ٥ أبريل ٢٠١٠
الأحد، ٤ أبريل ٢٠١٠
السبت، ٣ أبريل ٢٠١٠
الجمعة، ٢ أبريل ٢٠١٠
الخميس، ١ أبريل ٢٠١٠
الاشتراك في:
الرسائل (Atom)